نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
رئال بدون رونالدو یا یوونتوس با رونالدو ؟

رئال بدون رونالدو یا یوونتوس با رونالدو ؟

هر زمان که سرود رقابت های لیگ قهرمانان شنیده شود و مسابقات این لیگ برگزار شود، رئال مادرید یکی از کاندید اصلی رسیدن به جام قهرمانی ست، اما امسال نه، رئال مادرید بدون کریس رونالدو از شانس کمتری برای رسیدن به قهرمانی برخوردار است و پرس مقصر اصلی ماجراست. و البته شرایط کهکشانی ها که در این فصل مانند همیشه تضمینی برای رسیدن آنان به فینال و تکرار چهارمین قهرمانی پیاپی شان نیست. حالا غوهای مادرید نه زیدان را روی نیمکت دارند و نه فوق ستاره پرتغالی خود را در ترکیب شان و بر خلاف سال های اخیر این بار نگاه ها معطوف یوونتوسی ست که دو فینال اروپایی را در چهار سال اخیر تجربه کرده و امسال شماره هفت رویایی را در اختیار دارد که می تواند نقش اصلی و تعیین کننده را برای قهرمانی شان در لیگ قهرمانان اروپا بعد از سال های طولانی ایفا کند.

 

رونالدو اماده است؟

 

به نظر میرسد رونالدو در امادگی کامل برای رسیدن به اوج در کنار یووه در رقابت های اروپایی قرار دارد، کریس به خوبی می داند که نگاه ها به اوست، حتی بیش از هر زمان دیگر، او می داند که جهان فوتبال به او اعتماد دارد و منتظر است که یوونتوس را به قهرمانی برساند. بنابر این تلاش می کند تا نخستین بازیکنی باشد که بعد از سال ها این شادی و هیجان خاص را به بیانکونری های جهان هدیه دهد. در این شرایط وظیفه او کمی سنگین تر خواهد بود، هر چند که او بیش از هر کس دیگر می داند که می تواند و قدرت لازم را برای کمک به یووه برای بالا بردن یک جام اروپایی دارد.

 

البته سایر بازیکنان بانوی پیر نیز برای تاثیرگذاری او در نتیجه بازی و البته موفقیت تیم موثرند. سایر مهاجمین یووه نیز تلاش خواهند کرد تا سد دفاعی اتلتیکو را تسلیم و در نهایت بانوی پیر را به گل برسانند، اما یقینا در کنار مهاجمین یووه،، در این میان مدافعین یووه باید از این ازمون موفق خارج شوند و دروازه خود را برابر این رقیب سرسخت اسپانیایی بسته نگه دارند تا بانوی پیر به راه خود در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد.

 

نکاتی که یووه باید برابر اتلتیکو به ان توجه کند

 

تقریبا رقابت های لیگ ایتالیا و قدرت طلبی یووه در این رقابت ها به شکلی ست که نمی توان به راحتی از قدرت دفاعی و حتی هجومی بانوی پیر برابر رقیبی اروپایی صحبت کرد. هر چند در شرایط کنونی، یووه تیم برتر میدان است و به مراتب نسبت به اتلتیکو از شانس بیشتری برای صعود برخوردار است اما مردان سیمونه در اولین 90 دقیقه تلاش خواهند کرد تا برتری یووه را کاهش دهند و در صورت رسیدن به گل در یوونتوس استادیوم به فکر دفاع و بازی بسیار بسته ای خواهند بود.

 

اما یوونتوس مکس الگری همیشه تیمی قدرتمندتر و به مراتب متمرکزتر در نیم دوم فصل است. هر چند که باید در میانه میدان و خط دفاعی خود بیشتر از همیشه به هماهنگی و انسجام لازم دست یابند. برخی معتقدند یووه در لحظاتی در خط دفاع اشتباهات کشنده ای را مرتکب شده که می تواند در رقابت های حذفی حکم حذف انان را داشته باشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: